2007. 12. 15.
A Cluster One logójaként ismert nyúl hosszú kompetíció végén nyerte el a megtisztelő címet. Mindezek után a fotózáson vérprofin viselkedett, ezért is használtuk egyetlen képi dizájnelemként. Képriport a fotózásról.
A Cluster One tervezése hosszú és fáradságos folyamat volt, mely során különösen a logóról hosszadalmas, vérre menő viták folytak a dizájner- és szerkesztő-csapat tagjai között. Órákig próbáltunk papíron tervezgetni béna logókat, amikben sokszor szerepelt a bakelitlemez (ugh) vagy a fülhallgató. Egy másik asszociációs lánc végén még a szénmonoxid-molekula sematikus rajza is felmerült (mert ugye Cluster One: CO). Mindezt egy pillanat alatt felejtettük el, amikor előkerült a kredencről az egyfülű porcelánnyúl, akiről mindig is tudtuk, hogy még jó lesz valamire.
A továbbiak már a teljes profizmus jegyében teltek: a nyulat kozmetikáztuk, sminkeltük, beállítottuk, fotóztuk. Abból is azonnal látszott, hogy jó választás volt, hogy rögtön tökéletesen profin viselkedett, elviselte fotósunk minden kísérletét a különböző világítások kipróbálására, illetve kiegészítők alkalmazására. Utána már csak a képek válogatása és szerkesztése volt hátra. A hűséges Cluster-olvasóknak csak itt, csak most, csak tőlünk: a nyúl a fotózáson.
131977